finby nabízí 2 verze platoněné brány pro své obchodníky:
- Pop-up okno se zobrazí přímo na e-shopu obchodníka.
- Přesměrování z e-shopu na platební bránu.
Při integraci máte možnost si zřídit přístup k testovacímu prostředí.
Naleznete níže po Více informací a odpovědi na vaše otázky rozkliknutí jednotlivých otázek.
finby nabízí 2 verze platoněné brány pro své obchodníky:
Při integraci máte možnost si zřídit přístup k testovacímu prostředí.
Poplatky za odchozí platby a ostatní poplatky jsou stanoveny v Ceníku poplatků – pokud nejsou stanoveny individuálně.
Společnost finby je regulována Národní bankou Slovenska a je členem VISA, Mastercard a UnionPay. Platební operace se odehrávají na zabezpečených certifikovaných platformách splňujících ty nejvyšší PCI DSS standardy bezpečnosti.
Ani Obchodník, ani finby nemá přístup k citlivým údajům zákazníka (např. číslo karty, CVV kód, detaily účtu, přihlašovací údaje k účtu apod.).
Ano. Je jedno z jaké země plátce pochází.
Požádejte Vašeho zákazníka, aby Vám poskytl potvrzení o platbě, abyste si mohli zkontrolovat detail platby.
V případě, že zákazník vyplnil všechny údaje platby, platba byla úspěšně zpracována a Vy jste neobdrželi Vaše peníze, prosím, zkontrolujte si Váš finby Internet banking nebo Obchodnický portál.
V případě, že Váš zákazník zapomněl vyplnit nějaký údaj platby, platba mohla skončit v našem systému jako neidentifikovatelná. Takovou platbu nelze manuálně identifikovat. Takové platby jsou proto automaticky vráceny odesílateli do 3 pracovních dnů (prosím nezapomeňte, že platba jako taková může trvat několik dní).
Kontaktujete finby Zákaznickou podporu.
Často kladené otázky ohledně integrace najděte zde.
V případě, že jste vyplnili všechny údaje ve Vaší platbě, platba byla zpracována úspěšně a obchodník obdržel Vaše peníze, finby Vám v této záležitosti neumí pomoci. V takovém případě je třeba se obrátit přímo na obchodníka.
V případě, že jste zapomněli vyplnit některé údaje ve Vaší platbě, Vaše platba mohla skončit v našem systému jako neidentifikovatelná. Takovou platbu nelze manuálně identifikovat. Takové platby jsou proto automaticky vráceny odesílateli do 3 pracovních dnů (prosím nezapomeňte, že samotná platba může trvat několik dní).
Pokud jste neobdrželi Vaši neidentifikovatelnou platbu zpět na Váš bankovní účet do 8 pracovních dnů a také jste nedostali zboží/službu od obchodníka, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktů na naší stránce.
V případě, že jste vyplnili všechny údaje Vaší platby, platba byla úspěšně zpracována a obchodník obdržel peníze, finby Vám v této záležitosti neumí pomoci. V takovém případě je třeba se obrátit přímo na obchodníka.
Smlouvu lze uzavřít s právnickou nebo fyzickou osobou a zřídit si finby Obchodnický účet. Pro službu platby kartou, musí mít taková osoba sídlo v rámci jedné ze zemí EEA. Pro službu okamžité bankovní převody, nezáleží na zemi, odkud Obchodník pochází.
finby si účtuje poplatky podle Ceníku poplatků – pokud nejsou stanoveny individuálně.
Ne, nemusíte. Můžete si vybrat platební metody, které Vy a Vaši zákazníci preferujete.
V rámci vytvoření účtu Vám standardně budou automaticky aktivovány obě platební možnosti a to okamžité bankovní převody a platby kartou.
Ano. Účty je následně možné spravovat na jednom místě – v Obchodnickém portálu.
Kontaktujte finby zákaznickou podporu.
Účty můžete mít zřízené v EUR a CZK, přičemž pro platbu kartou nezáleží na tom, v jaké měně zákazník platí.
Při platbě okamžitým bankovním převodem může zákazník zaplatit v měně vašeho účtu.